Byebye ångest.

Igårkväll tog jag ett för mej väldigt stort beslut. & jag ska göra allt jag kan för att verkligen leva upp till det.
Det är så att jag, av någon anledning, har fruktansvärd beslutsångest. & nu snackar vi inte beslutsångest ifall man ska flytta, ta ett jobb eller liknande. Detta handlar om vad jag ska välja om vi till exmepel ska äta middag ute, vilket chips eller vilken läsk jag ska välja för kvällen. Det har gått så långt att my love numera bara får välja åt mej för att jag helt enkelt inte orkar. Jag får svettningar om hela kroppen för att jag inte kan bestämma mej. Ofta får jag ringa min mamma för att få råd vad jag ska göra. Men oftast handlar det om grejer jag måste avgöra på egen hand, sådana beslut hon inte kan ta åt mej. Det är jobbigt vill jag lova er. Men nu, igårkväll har jag alltså tagit beslutet att sluta ha ångest över att vara tvungen att ta ett beslut. (Hah, rolig mening). Jag & my love tummade på att jag skulle sluta upp med de där dumheterna. Men vi kom överrens om att jag måste få ha beslutsångest när det handlar om större beslut, som vilken mobil jag ska köpa & liknande. Där måste jag få fundera ett tag. Men sånadär småskitsaker! Det var det, adjö beslutsångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0