beggin!!!!!


Det ser ut som i helvetet i vår hall just nu. Jag har tänkt börja packa, & jag tyckte att det var en superbra idée att slänga ut alla kläder över golvet & sedan gå igenom alltihop för att komma fram till vad jag ska ha med mej. Jag har ju de mesta sommarkläderna kvar hemma, då jag inte behövt små shorts & kjolar under det halvåret jag bott här. Nu resulterar detta i att jag måste lita på att mam & syrsan klarar av att packa dessa grejer. Men man kan ju handla där också ;) Även fast det mesta som ska med är hemma, så är hela hallgolvet fyllt av kläder nu. Jag skulle som sagt var gå igenom allt, men detta har tagit halva dagen redan & jag har inte bestämt en enda outfit än så länge.... !!! Vilka problem man har! Därför sitter jag nu här istället med min fjärde kopp kaffe för dagen & tror att packningen ska ske av sej själv. Jag är sugen på snus, jag fattar inte vad det är.. försöker lura mej själv att det är kaffe, godis, chips & dip eller popcorn jag är sugen på & kastar därför i mej allt skit jag kommer åt. Men inget hjälper.. det är snus jag vill ha! SKIT.
Jag måste komma ihåg att ladda digitalkameran plus fylla mobilen med en massa jäkla fin musik innan vi flyger iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0