Nu är det jul här i vårt hus!


Åh, vad härlig tid det här är! Ihelgen har vi storstädat här i lägenheten, kastat upp granen & ett par ljusstakar i fönstren! Det ligger till&med ett par inslagda klappar under granen redan! Igår fick man ju tända första ljuset också, nu smäller det bara till så är det julafton! Det är så mysigt! Speciellt tidigt på morgnarna. Imorse skjutsade jag syrran till bussen strax före 6, vilket gjorde att jag fick njuta av mörkret en stund längre än om jag sovit bort morgonen. Tände granen & satte mej framför teven med två mackor & te! Tittade på julkalenderns första avsnitt också, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den.. de var bättre förr!! (när jag var liten alltså :)) Då var det så mysig stämning över dem, typ teskedsgumman & trolltider. Det var ju helt underbart!!

Idag är jag ledig, & på schemat står: Veterinären!
Idag ska Kiwi bli op:ad! Haha, här ska det inte bli några kattungar!! Egentligen är det ganska hemskt att vi ska bestämma över sånt. Hon bara följer med, utan att veta vad som ska hända. Stackarn, & tänk vad groggy hon kommer vara i eftermiddag!

Men nu ska jag ringa ett par arga samtal! Att ingenting ska fungera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0