juligen.


Idag har jag varit runt lite på stan, kollat på julklappar & så. Var även på Apo, det blir intressant att se om det här hjälper. Jag ska prova ett antihistamin (det låter som någon drog, tycker jag), för att se om det är på grund av alla djuren som jag får gå runt & nysa jämt & ständigt. Men om det nu skulle vara så, vad ska jag då ta mej till?! Jag kan ju inte ta bort någon av dem, det går bara inte!! Men jag kan ju inte heller gå & nysa på det här viset resten av livet.. så jag vet inte. Tabletter kan man ju inte äta precis hela tiden heller. Hoppas att det är något annat jag reagerar mot.

Jaja, sedan bjöd Marie på lunch, & efter det kaffe & ostbricka. Mysigt!
Idag måste ha varit den härligaste dagen ever.. det är inte särskilt kallt ute, det snöar sådär lagom & är jättehärlig luft!
Nu ska jag slå in någon fler juleklapp & lyssna på juliga låtar. Bye!


Kommentarer
Postat av: Sis

Hej prutten! Nu är jag hemma, så himlarns skönt!!!!

Ska ringa dig nu, pöööööööööööööözzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZ

2008-12-03 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0