Vilken helg!!


Igårkväll var vi på 70- & 80-talsmaskerad! Var såklart grymt skoj, med tipsrunda, god mat, liveband & en massa dans! Idag har vi firat min 20årsdag, även om jag egentligen fyller år imorgon. Har fått en hel massa presenter idag, & mest bara njutit av trevligt sällskap! Riktigt lyckad födelsedag! Men jag har inte fått min present från gubben än, det ska jag få imorgon på min riktiga födelsedag.
"Int ska du tro att du fyll år idag!", för att citera gubben!
Det kommer bilder från både maskeraden & födelsedagen sen! Men kolla vad sött min syster har skrivit om mej här, gumman då!
Ikväll har vi hämtat Eros, våran lilla valp! Vilken födelsedagspresent! Fast jag tror att det kommer vara jobbigt de närmaste dygnen! Hihi, här har ni sötnosen!

  

Kommentarer
Postat av: Sis

ÅÅÅÅH, vilken liten goding!!!!!!!!!!!

2008-08-10 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0