Shame on me!


Ja, nu har jag ju slappat från bloggen igen.

Nytt: Jag är less på kattta, är det någon som vill ha en fin & lugn katt? Som inte klöser sönder tapeter, aldrig klöser & biter dej när du lagt dej på kvällarna, som aldrig river ner en kruka i golvet? En katt som aldrig borrar in klorna i huden, & aldrig ska sitta i knäet när du äter? & som aldrig någonsin sitter nere på golvet & skriker & skriker? Aldrig hänger i de nya gardinerna? Då kanske du vill ta hand om våran Kiwi? För precis så är hon. HAH! Näe, där ljög jag lite. Hon är ett vilddjur! & jag vet inte hur länge jag klarar det här om hon inte tar & varvar ner snart!!!!!! Hon kommer ta död på oss!

 
 
Men hon är ju ändå så underbart snygg & söt! När hon är lugn är hon söt iallafall! ;) Jag skulle inte kunna skicka bort henne, även om det känns som att jag snart går in i väggen...

Gubben har hunnit fylla år. Jag, Bebben & Kiwi gick in till honom på morgonen & sjöng "Ja må han leva.." Synd bara att jag helt hade glömt all text utom första versen.. Hah! Han fick en väldigt storartad present av mej. Tog en massa bilder på honom, Bebben & Kiwi där i sängen klockan halv sju på morgonen. Ni kanske kan gissa att resultatet inte blev sådär superbra? Han ser allmänt trött & inte alls speciellt glad ut över vår uppvaktning.. Konstigt. Jaja, i alla fulla fall så har han helt & hållet förbjudit mej från att lägga ut bilder från tillfället. Så är det med det. Men jag kan iallafall lägga ut bilder på paketen han fick av mej.
& det fina kortet jag gjorde ;)


På söndag är det min tur att bli uppvaktad! Jag blir tjugo! Då lämnar jag tonåren bakom mej! Vad vuxen jag kommer bli! Jag fyller år på måndag, men blir firad på söndag.. & kanske även på måndag! Hih! Sedan ska vi även hämta våran puppy på söndag eller måndag. Det kommer nog bli..... spännande.

Vi körde förbi huset vi bodde i tidigare. Det ser ut som ett dockhus! Hela ena sidan av huset är riven, så man ser rakt in i både köket & sovrummet! Tänk att vi har levt där inne, sovit & ätit middagar & allt! Konstigt att alla kan se in där nu! :) Snart är hela huset borta! Strange! Men nu har ni då fått lite uppdateringar.
Nu ska jag gå & sussa. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0