Skit.


Nu är mina arbetskompisar & bowlar & har trevligt. & sjuklingen sitter hemma. fy, vad tråkigt att jag missar våran "trivselkväll". Jag som hade sett fram emot den här kvällen så mycket! Det är så skoj att träffa alla utanför arbetet. Men är man sjuk så är man. Det är så konstigt med min mage, jag mår ganska bra på dagarna & sedan kommer det krypande när det blir kväll. Men nu är det inte så farligt, jag hade kanske orkat bowla iallafall, men samtidigt kan det vara bra att vila upp sej här hemma ikväll, för jag tänkte jobba imorgon igen. & det är ju bättre att orka jobba imorgon, istället för att hålla igång ikväll & sedan inte kunna jobba. Jaja, jag måste sluta älta när jag är sjuk. Det gör jag alltid! Man kan inte rå för att man är sjuk, & då har man ju inte heller något val.. det är ju bara att vara hemma. Men det är inte kul direkt. Jag blir bara så less, nästan varje månad har jag en karensdag. Endera för magen eller så är det någon förkylning. Usch, vad less jag blir. AH, nog om det. Nu har jag ältat färdigt. Tror jag.

Förresten.. har ni hört gruppen LOGO? En grupp härifrån Lycksele! Har ni inte hört dem så har ni missat nåt!! Låtar som Pizza, Mad about you & Lovers lane.
Jag lovar, de är helt grymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0