what a day.


Idag har Kiwi varit ute för första gången. Det skar i mitt hjärta att släppa henne... hua. Jag kan tänka mej att det känns precis så första dagen man ska lämna sitt barn på dagis! Men det gick riktigt bra, hon sprang & undersökte allting & kom till mej då & då & kurrade, för att sedan springa vidare. Jag såg hur hon stormtrivdes, samtidigt som hon var lite osäker & hela tiden var tvungen att kolla så att vi var i närheten. Helt underbart! Hon tog verkligen ut sej, nu har hon legat & sovit hela kvällen! :) Vi såg också en fladdermus, mitt på ljusa dagen! Helkonstigt! Den komme flygande förbi mitt huvud, & jag som bara sett fladdermöss på långt håll tidigare. Nu fick jag både se den flyga, & klättra på väggen. Vi tog en hel massa kort, så jag kanske lägger ut en senare!
Idag har det ju varit helt underbart väder! Jag låg ute på gräsmattan en lång stund & bara njöt! Man måste ju ta vara på vad som kanske kan vara den sista varma dagen på det här året!
Erik såg även en huggorm idag! Synd att jag inte var där just då, för jag har aldrig sett en orm på riktigt.
Förresten så drömde jag att vi fick se en björn inatt, det var helt otroligt & verkligt! Jag blev så arg när jag vaknade imorse & insåg att det bara var en dröm! Vilket skit!

Imorgon ska jag ringa på en bil, hoppas hoppas hoppas att det blir något av det! Jag behöver en bil!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0