Help ?

Det är ett rent & skärt kaos här hemma just nu. Ni kan ju bara tänka er;
en kattunge plus en hundvalp = chaos!
Usch & fy, vad less jag är. Jag har varit ledig i veckan, men det känns skönt att få jobba hela dagen imorgon. Det känns som att det är först då jag har en ledig dag den här veckan, & då är jag på jobbet! Jag fattar inte hur vi kunde tycka att det var nog med bara Kiwi! Det var ju rena himmelriket jämfört med nu. Runt, runt, runt! De jagar upp varandra precis hela tiden, så fort en är trött vill den andra busa så det är ju typ konstant bus dagarna i ända! Grejer går sönder, kablar blir avbitna, kisspölar här & där, ut & pinka stup i kvarten. Jag överväger om jag verkligen kommer vilja ha barn i framtiden, efter det här.
Här är vilddjuren som snart tar död på oss.

 
  
 


Observera att leksaken är en älg, det gäller att börja i tid ;)

Vem sa förresten att katter inte tycker om vatten?
Kiwi älskar duschen, speciellt när det är blött därinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0