Gammkärring?


Jag verkar ha tappat gnistan att blogga. Datorn har varit avstängd precis hela helgen, så jag kanske bara är för slö. Men sedan har jag även jobbat hela helgen, så jag har haft göra. Jag, Kiwi & Bebben har haft en skön helg ensamma hemma. Erik har varit hos sina föräldrar & tog med sej Eros, så det har inte varit lika livat av bus i lägenheten ihelgen.
9 r4t (haha, det sista var ett litet meddelande från Kiwi)!

Jag har blivit galen i korsord, alla sorter! Det är helt galet.. än hur trött jag är & hur mycket klockan är när jag lägger mej på kvällen, så måste jag lösa korsord! Förut har jag aldrig riktigt tyckt att korsord är roligt. Tidigare var det bara Sudoku! Men ja, jag har blivit galen. Det är ganska jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0