En födelsedag.


Ni har ju inte fått se några bilder från min födelsedag än! Här kommer några!

   

av syrran fick jag "pruttkuddar". Inte sånadär vanliga som låter, utan de luktar! & de luktar helt fruktansvärt! Jag fick fyra stycken, men jag gick ut på balkongen & "provade" en.. sedan sprang jag fullkomligen in, men där var det ännu värre! Alla fick panik, då lukten drogs in! Hahahahah, mina svärföräldrar for hem!!! :)
Såhär såg jag ut när den fruktansvärda lukten spridit sej:

Jag lär nog inte prova fler om jag säger så, efter den upplevelsen.

(Vad konstiga bilderna blev, syrran har skickat dem via mejlen, & jag är ingen datanörd riktigt, så jag vet inte hur man fixar till det. Men äh, ni ser ju iallafall! :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-08-13 @ 14:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0