johej..

Åh, det känns redan nu att man klivit in i vuxenlivet. En massa papper som ska hit & dit precis hela tiden! Vet inte hur många papper jag har tagit itu med idag! & ringt samtal & jobb & grejat på.
Sedan har jag även fått mitt fina soffbord från IKEA idag, jag börjat skruva ihop det.. men vissa grejer klarar man faktiskt inte utan en karls muskler! Så det får fixas senare.
Hade även beställt en golvlampa, även den från IKEA. Den står nu så fint på mitt rum!
Oj, vad mycket nytt & fint jag har nu.. har en massa kassar med nya grejer som bara inte får plats.. de får vänta tills jag skaffat en lägenhet. Har även fått en hylla av my love som är väldans fin! Vet inte om den kommer rymmas heller, men det blir bra att ha i framtiden.. när nu den kommer.. framtiden alltså :)

I söndags var vi på Älgfarm. Spännande, jag klappade både stora älgar & småttingar. Kalvarna var riktigt söta! Även om man var rädd att de skulle trampa sönder fötterna på en när de blev för närgångna! ;)
Igår följde jag med & jagade. Jag trodde att jag skulle bli grymt rastlös, men faktiskt gick det bra! Dagen började lite tråkigt när vi gick väldigt långt (enligt mej iallafall), & jag blev blöt om hela fötterna & upp över knäna. Men när vi kom fram så gjorde vi upp en eld & när kläderna var torra igen så blev mitt humör bättre! (För humöret var inte på topp när jag blev blöt & kall, som ni kan tänka er) Men det löste sig iallafall som sagt var.
Några fick skjuta, så det var ju kul att få vara med då. Faktiskt så tror jag att jag kommer följa med fler gånger. Men då ska jag inte ha stövlarna jag hade igår, för jag har väldigt ohärliga blåsor bak på hälarna nu. Hua!
Japp. Nu är det bara att fortsätta med samtalen.. Hej & hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0