stairway to heaven.

Jag är lite seg i starten när det gäller sysslorna jag skulle göra idag. Det enda jag kommit mej för att göra är att duscha. Alltså får blommorna, tvätten & disken vänta lite till. Plus att jag måste laga middag med. Hihi.
Jag satt & googlade på olika grejer & kom på några creepy grejer jag kollat på tidigare. För ganska längesen.. jag tror bestämt att det var jag & Emma som tittade på dessa för ett par år sedan.

Först & främst kan ni gå in på den här sidan & kolla & lyssna. Lyssna, ja! För annars får man inte rätt feeling ;) Det är lite olika grejer att titta på där. Lite läskiga grejer & sedan ett par stycken där man bara "va"? åt. Kul!
Ni kan också gå in på this one & lyssna. Tryck först på den vanliga versionen, alltså framlänges. & tryck sedan på baklängesversionen. Strange, right? :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jepp, det var jag som visade sidorna :) Det är så jäkla otäckt! Vad blir det hemma i Åselet i helgen då?

2007-10-05 @ 11:17:27
URL: http://emmauddeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0