Smartass?

Ha! Igår satt jag & gjorde ett IQ-test på Illustrerad Vetenskaps hemsida. När jag fick mitt resultat kände jag mej ganska nöjd, då jag blev Genomsnittlig. Genomsnittet låg på 100, & jag har 107. (iallafall andra gången jag gjorde testet, första resultatet vågar jag inte avslöja) Det låter väl inte så tokigt, tänkte jag. Tills min sambo gjorde testet & fick 112, & därmed Övernormal. Det är inte slut där.. jag bad då min syster, mamma & pappa att gå in & göra testet. Pappas resultat blev 108, mammas blev 113 & syrrans blev 119!!! Jag har alltid varit så arg över att syrran verkar ha fått alla hjärncellerna! Hon kunde väl att varit så snäll & lämnat kvar några till mej, när hon föddes ;)
Nu är jag inte så nöjd med mitt reslutat längre. Men jag skyller på att det måste ha att göra med att jag är sjuk, & inte riktigt klar i huvudet för tillfället. Haha.

Satt en stund & övervägde om jag skulle lägga ut länken så även ni kan gå in & göra testet. Jag känner mej inte riktigt bekväm med att göra det, då jag är rädd att alla ska få mer än mej. Men aja, whatever. Här har ni testet.
Lycka till! ;)


Kommentarer
Postat av: Dessi

menar du! i love it! :) och för endast 99!? dom är verkligen billiga! haha, fick också 107 på testet, gjorde det på jobbet så jag måste göra det en gång till för att se om man fåt bättre när man kan koncentrera sig för fullt. :) KRYA PÅ DIG!! :)

2007-10-31 @ 14:59:15
URL: http://dfredriksen.blogg.se
Postat av: Emma

Jag fick 113 på testet :)

2007-11-01 @ 15:18:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0