My new love.

Jag har en ny kärlek! Såg en film en kväll, huvudpersonen fick mej nästan att dregla! GRRR!! Filmen hette Eight below & var grymt bra! En riktig gråtfilm! Speciellt då den var verklighetsbaserad. Filmer som är det gör dem så mycket bättre! Huvudpersonen gjorde den inte sämre.. han är som sagt min nya kärlek. & av någon anledning så var han på teve dagen efter också, huvudperson i en annan film. Jag fastnade direkt & har insett att jag är IN LOVE with Paul Walker!
        
Se men inte röra! ;)
OH, i just can't get enough. Detta är en riktig karl!
Nästan i klass med Micke Persbrandt, men bara nästan. Hihi, det är ju den ultimata karln! Det är nästan så att man blir förbannad. Ögonen - de gör mej tokig!


Kommentarer
Postat av: Emma, igen ^^

Men, har du inte lagt märke till Paul Walker förr? Han har ju varit med i Fast and the furious och Too Fast Too furious, Into the blue, Running Scared... Ja, det var väl dom jag kommer på. Han är grymt jävla het! ;)

2007-10-05 @ 11:20:57
URL: http://emmauddeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0