Liparazzi.

Jag har varit så duktig de senaste dagarna! Vi har börjat få lite ordning i lägenheten, vår nya hylla har kommit. & innan vi hade fått ihop den! Ha! Men nu står den då där den står :)
Har fixat både Internetbank & telefonbank. Fint!
Idag jobbar jag kväll, så jag sitter & funderar på vad jag ska hitta på tills jag börjar. Har övervägt att städa.. MEN det är ju inte en speciellt liten yta att städa. Det känns riktigt tungt, men samtidigt är det ju så himla härligt när det väl är klart.
Ihelgen blir det att jobba. My love ska hem & jaga ihelgen, så jag blir själv. Men det går bra, då jag kommer jobba större delen av helgens alla timmar.
Förra helgen var jag ju som sagt var hemma. Mam, sis & farmora kom hit för att hämta mej. Hela kvällen innan sa jag till min sambo att det kändes som att det var julafton imorgon, då familjen skulle komma hit. Det är sant, jag kunde knappt somna på kvällen, precis som när man var liten, kvällen innan julafton. & det roliga är att när de väl var här så fick jag en massa roliga grejer. & så säger mamma; "det här blev ju nästan som julafton för dej". Det var lite kul att hon säger det, när jag hade känt precis så.
Iallafall så fick jag en jättesöt, rosa pyjamas av min kära syster. Sedan fick jag en nessecär av moder från CLINIQUE, den innehöll lite olika ansiktskrämer & sådant kul. Sedan fick jag också två blommor. Försöker väl så gott det går att hålla dem vid liv. Hihi.
Fick även ett läppglans från Liparazzi. Det är ett läppglans med både spegel & en liten lampa. Ascoolt när man är ute. Verkligen jag ;)
Här hittar du hemsidan. Jag har läppglanset som heter Stalker.

Nu ska jag käka lunch innan jag hoppar in i duschen. Sedan får vi ser hur det blir med städningen.


You know it's hard out here for a pimp
when he tryin to get this money for the rent
For the Cadillacs and gas money spent
because a whole lot of bitches talkin shit

Skönaste låten just nu, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0