Förlåt mej.

Jag har blivit så grymt dålig på att blogga har jag insett.
Jag verkar helt enkelt inte ha tid numera.
Till en början var jag ju rätt duktig på att uppdatera min blogg. Men jag vet inte.. det känns bara som att jag jobbar rätt mycket, & den tiden jag är hemma & ledig känner jag inte alls för att sitta vid datorn. Nejtack. Därför tänkte jag nu passa på, på min lediga dag, mest för att min sambo är på jobbet.

Vi har köpt en jättestor bur till våran lilla bebbe.
Han är så lycklig att han fått en större bur, han springer fram & tillbaka & runtrunt, som att det är något nytt, spännande att se därinne hela tiden. Hihi.
Har fortfarande inte döpt stackarn, men har fått en hel del fina alternativ: Erik junior (haha!), snoppen (?!), pepino (min mamma kom med det förslaget, men det är nog ett för komplicerat namn, jag har en tendens att glömma bort det hela tiden) Men vi får se, kanske får min sambo bestämma helt & hållet. Jag får helt enkelt sån beslutsångest att jag inte kan bestämma mej.
Som sagt är det kul med en ny, större bur. Men det är inte alls kul att städa den. Har gjort det idag, & det tog nästintill hela förmiddagen! Haha.

Måste bara... en dag när jag kom hem från jobbet, tidigare i veckan.. ser jag ett, ni vet ett sånt här snöre som man har på paket, ligga på golvet. Det började precis vid dörren, där jag kom in, & fortsatte in mot sovrummet. Jag undrade vad min kärlek nu kan ha hittat på, & öppnade sovrumsdörren. & därinne låg ett hursöttkortsomhelst! Plus tre röda rosor! ÅH, innan jag hade samlat mej! Man blir så otroligt glad av sånadär smågrejer då & då. Speciellt när det är helt utan anledning. Jag frågade varför jag fått dem, & han sa "bara för att". Han tyckte, av någon konstig anledning, att jag var värd det. Hihi ;) Vi bestämde oss för att köpa en vinflaska & fira ingenting alls den kvällen. Mys!
& igårkväll gjorde han en kladdkaka för att han kände för det. Jag klagar inte :)

Nu blir det stan alldeles strax.
Såg mitt lönebesked för en stund sedan, & DET måste firas med lite shopping! HA!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0