dressed to impress.

Gud så skönt. Slutade 12 idag så nu har jag helg.. fram till på måndag faktiskt. Det känns otroligt härligt att få vara lite ledig, även om jag trivs oerhört bra på mitt nya jobb :)
Igår kände jag mej så otroligt slut på. Så slut har jag inte känt mej på väldigt länge. Det var nästan så att jag väntade mej att få feber. Hade egentligen planerat att följa med ett par arbetskompisar på en grej igårkväll. Jag hade sett fram emot det, men jag kände att det inte skulle gå, så som jag kände mej. Så jag blev hemma igår, för att vila upp mej. Jag tänkte att om jag vilar så kanske jag klarar mej ifrån att bli sjuk. & peppar peppar, så känner jag mej mycket piggare idag. Det var tråkigt att missa det där igårkväll, men kanske värt det då jag mår bra idag? Kanske hade jag varit sängliggandes idag om jag hade följt med.
Jaja, så är det.. Ihelgen blir det hem till Åselet. Imorrnkväll ska vi käka räkor & sånt gott. & på lördag blir det middag hos syrran. Åh, det är så mysigt att ha alla på ett & samma ställe. Love it!

Vi har så härligt väder nu! Man går ut genom dörren & väntar sej att börja frysa.. men icket. Det är ju helt otroligt varmt & skönt. Så länge det inte blåser!
Man blir så glad av sånt här väder!

"Till helgen känns det som du har gjort ditt och du får tillfälle att slappna av ordentligt med gott samvete".
- detta stod i mitt horoskop för imorgon. Jag säger ju det! Jag älskar horoskopen jag har under mina länkar. Det stämmer bättre än allt! Oftast! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0