charmigt.

Jag är ledig. Till halv fem iallafall. Jobbar kväll ikväll. Just under dagen är ju det ju skönt, & härligt att få sova ut på morgonen. MEN det är faktiskt lite drygt när my love kommer hem på eftermiddagen, när han slutat fyra. Då får vi slänga i oss middagen för att hinna äta tillsammans, & sedan måste jag iväg innan halv fem. Men det går bra iallafall.
Ihelgen är jag ledig. Fredag, lördag, söndag. Det känns riktigt skönt - ska hem till min familj. MYS! Jag ska låna min farbrors släpvagn så vi kan ta hit lite mer av mina saker på söndag. Det blir roligt att få hit lite mer av mitt :)

Kom på en rolig grej en dag. Hihi, det är iallafall kul nu i efterhand!
En dag när jag & min klass satt i matsalen på skolan hände något oförglömligt. Speciellt för min klasskompis Soffan! HAHA! Jag minns inte vad hon sa riktigt, men det var något riktigt kul. & precis när hon säger det där roliga så hade jag munnen full av hårdbröd. & ni vet hur det blir om man börjar skratta med en massa brödsmulor i munnen. Jag tittade såklart mot hennes håll, eftersom det var henne jag skulle skratta åt. Börjar flabba & brödsmulorna bokstavligen haglade över hela tjejen! Det går inte att beskriva hur det måste ha sett ut. Vi skrattade tills vi var utan luft, & sedan började jag försöka plocka bort iallafall lite av smulorna hon fått i håret. För det var inte lite! HAHAHA, vi var nog lite i chock båda två. & inte minst resten av klassen som fick se hela händelsen! Skulle ge mycket för att få se både min & hennes min i den stunden. Hennes min såg jag naturligtvis men jag skulle gärna vilja se den igen. I slowmotion! Hihihi!
I'm so charming ;)

Nu ska jag gå & diska, vattna blommor & plocka ihop lite tvätt. Sen blir de duschen.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0