behind blue eyes.

För att fira långhelgen jag har framför mej så köpte vi mat från Frasses idag. Fast egentligen var det nog mer så att vi inte orkade laga mat idag, & att vi bara behövde nåt att skylla på ;)
Det blir nog en tidig kväll ikväll, då my love ska upp halv fem imorrnbitti, & jag måste upp halv åtta. Min kära familj ska komma & hämta mej imorgon, plus att vi ska gå lite på stan innan det bär iväg hem.

Åh, jag vet inte varför jag inte klarar längre än level 3 på det här spelet!
Du kanske har lust att slå mej? Prova! Det gäller bara att dra muspekaren genom banan, utan att nudda i väggen. Kom ihåg att det är viktigt att ha ljudet på, då en låt börjar spela efter ett tag...


Kommentarer
Postat av: Sis!!

HAHAHHAHAHAHAH, både jag, Jimmy och mamma höll på att skita ner oss av den där, bara pappa var cool och ba "ööööh, vad vare me de därååå?" hahhaha

2007-10-04 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0