Vuxen?

Sitter fortfarande hemma i myskläderna & hostar. Visst känns det mycket bättre nu, men man vet ju inte riktigt när man vågar börja anstränga sej igen. Jag är livrädd för att börja jobba för tidigt & bli sjuk igen. Det är inte kul att vara sjuk! Sitter & överväger om jag skulle ha jobbat imorrn eller om jag borde vila en dag till...
Idag måste jag iallafall städa bebbens bur. Det känns otroligt tungt, men sen är det värt det när man ser hur lycklig han blir :) Han har förövrigt fått en liten låda att ha som hus, & han älskar den! Jag vet inte hur många gånger han "möblerat om" sen jag ställde in huset till honom. Han springer runt som en toker & flyttar omkring.
Syrran sa en rolig grej. Hon undrade hur många i min ålder som egentligen har ett marsvin! Det är kanske ett djur man har när man är yngre.. ha! & så går jag & skaffar ett nu, & har aldrig ägt ett när jag var yngre. Men! Med tanke på omständigheterna så tycker jag inte att det är något konstigt, faktiskt ;)

Var tvungen att göra ett test för att se hur vuxen jag är. Hihi! Resultatet blev 19,4 -
"din ålder borde vara 36 enligt Sveriges Vuxenpoängstyrelse" .
Kanske är det nu jag borde börja få åldersnoja? :)

Gör testet här!


Kommentarer
Postat av: Dessi

Jag var 29½ år gammal på testet. ;)

2007-11-01 @ 12:04:48
URL: http://dfredriksen.blogg.se
Postat av: Sis!!

Jag var 37! :-P

Se nu vad du gjorde... nu måste jag ju springa till jobbet för att inte bli sen... haha!

Puss

2007-11-02 @ 15:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0