Var tar tiden vägen?

Jag förstår bara inte hur i hela friden tiden kan gå så vansinnigt fort?!
Jag vet faktiskt inte om det är bra eller dåligt. Det kan vara skönt ibland när dagarna går snabbt, men det är lite läskigt också.. jag hinner verkligen inte med!
Helgen blev någorlunda lugn. Eftersom jag var sjuk hela förra veckan ville jag inte riskera att bli det igen, så det blev inte så vi gick ut nånting. Det kändes så grymt skönt att bara sitta i bilen & titta på kön som slingrade sig långt, långt utanför hotellets dörrar.
I fredags skulle vi bara ta det lugnt, dela på en vinare & kika på Idol. Men så kom jag på en idée under den långa pausen. Jag hade ju tagit hit min karaokegrej! Så vi började sjunga som smått & så kom min sambos bror & hans flickvän förbi, & plötsligt stod whiskyn & hela köret på bordet. Gullegubben skulle ta "ett glas" whisky, för att även han nu blivit förkyld. & det ska ju vara bra mot just det, men jag vet inte.. antagligen blev det mer än ett litet glas under kvällens gång ;) Men det var riktigt kul, vi sjöng så det måste ha dånat ute i trappuppgången. Jag älskar karaoke!

I lördags var vi iallafall bortbjudna på middag. Det var trevligt! Synd bara att my love inte var så pigg, så vi var tvungna att gå hem & bara slänga oss i soffan. Han såg ut som att han höll på att dö. Hua.
Men vi såg iallafall en grymt bra film. Den gick på Canal+ & hette The hills have eyes, precis min stil på filmer! Scaryscary! Den liknade Wrong turn väldigt mycket, & den tycker jag är jätteäcklig! Men bra :)
Vi har även hållit på & sätta upp lite grejer på väggarna & såntdär ihelgen. Det känns som att det aldrig tar slut, det finns alltid nånting man kan hitta på, som måste upp någonstans! Det är så kul med nya saker! Sedan har vi även möblerat om lite & så.

Idag hade jag en kort dag, slutade kvart över tolv. & tur var väl det, jag känner mej helt tom i huvudet. Det känns att man inte är helt kry än. Ikväll blir det tacos till middag. Mmmmm! Det du, Empan! Jag ska göra "din" sås! ;)

Förresten låg ett brev innanför dörren när jag kom hem idag. Det var min söta syster som hade skickat lite grejer. Det låg även ett vykort med i brevet, som var adresserat till "Herr & fru Öjstam" - haha, bara hon kan komma på något sånt! Toka! :)

"...vad jag menar är att idag har jag ätit en päre".
Ja, det var väl det. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0