Snuff.

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen. Men den här gången var det faktiskt inte riktigt mitt fel att det tagit tid. Vi har varit utan Internet ett par dagar, faktiskt. Iallafall så gick bowlingen precis som jag gissade. Haha, det gick skit & sen kom en strike, sen gick det åt skogen igen, & helt abrupt kommer en strike igen. Hih. Men så länge det kommer en strike här & en strike där så är jag nöjd :)

Idag är jag ledig. Sen blir det jobb ihelgen. Nu har kylan kommit. Vill helst sitta inne. Det är rätt skönt på eftermiddagarna & kvällarna, med kyla i luften. Men på morgonen, hua, så hemskt det är!

Helgen blev fullspeckad. Finmiddag hos mam&pap, spel & vin på fredagen. Skynda iväg på middag hos gubbens kusin på lördagen. Sova hemma hos gubbens föräldrar. Kortspel, & jag vann nästan! Årets första skotertur. Underbart. Tablettmissbrukare. & nu har julpyntningen börjat. Det är så mysigt att se alla stakar i fönstren & lampor i alla möjliga färger.
Jag har träffat på en gammal lärare. Hon var lika glad som alltid, & man blir så himla glad av den människan! Vi pratade en stund, & jag insåg vad jag saknar skolan & allt som hade med det att göra. Förutom läxorna. Åh, vad bra man hade det. & så klagade man, bortskämd som man var.

Ikväll ska vi handla lite. Än vet jag inte vad, men jag känner att shoppingbehovet måste mättas idag. På Åhléns kan man alltid hitta något fint.

Detta är tredje dagen utan snus. Jag är duktig. Jag hade ju betämt att jag skulle sluta så fort stocken var slut. Men det blev inte riktigt så. Då kom helgen & sådär. Så det blev en extra snusdosa. & en extra. & sen fick jag en bra idée - "tredje gången gillt". Jag hade bestämt mej för att sluta, men hade misslyckats med att köpa två dosor till. Då var det lika bra att köpa en sista, en tredje =tredje gången gillt. & så blev det. Sen den dosan har jag varit utan. Tror att det blev så utdraget för att jag hade skrivit "wish me luck" & inte en jävel hade orkat anstränga sej med att önska mej lycka till. Så många läsare & inte en enda. Jag klarar mej utan era lyckönskningar, latmaskar. I'M THE BOOOOMB!

Gjorde precis ett åldertest, det verkar vara inne med att göra sådana på sin blogg. Ett test för att se hur gammal jag kan bli alltså, inte för att se hur gammal jag är eller så. Mitt reslutat blev att jag skulle bli 96 år, av någon anledning. Jag fattar inte vad det är baserat på med tanke på att jag aldrig motionerar eller på något annat sätt tränar min kropp. Hah. På tal på om träning ska jag & gubben börja simma, minst en gång i veckan, kanske två. Vet bara inte vad jag ska simma i. Jag äger nog inte en baddräkt i dagsläget! Kanske har en gammal som jag hade i högstadiet nån gång. Haha. Oj, ja det återstår väl att se hur det kommer att bli med simningen.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: FridahCharlotta

åldertest ;D kul.. haha :) ha en fin dag iallafall.

2007-11-29 @ 13:12:19
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0