sexfrågor.


Jag kanske skulle ha berättat att vi köpte ett spel igår. Lika par leka bäst, & det går ut på att det par som vet mest om varandra, vinner helt enkelt. Superkul!
Igår spelade vi, bara jag & gubben, men det gick bra det med! Jag hade en liten ledning under hela spelets gång. Hihi. Men så kanske det ska vara, att tjejer har mer koll på sina killar, än tvärtom!
Det var iallafall hur kul som helst. Lillgubben var av någon anledning lite orolig innan vi började spela, & sa att han trodde att det skulkle sluta med att vi var ovänner. Hahah, jag förstår inte vad han fick det ifrån!? ;) Men vi var då vänner efter att spelet var slut, så.. ja, så dåligt kan det ju inte ha gått för honom!
Det blev en hel del skratt, men vi verkar känna varandra väldigt väl iallafall! & det är ju tur det! :)
Det skulle vara riktigt skojigt att spela med ett annat par, då spelar man som par mot par. Det tror jag skulle vara hur kul som helst.. fast när de värsta sexfrågorna kommer så kanske man helst inte svarar.. jag vet inte.. ? Fast det kanske också beror på ifall man kan ha fått i sej lite alkohol, då går ju det mesta bra att prata om! :)

Vi hade som vanligt tänt ett par värmeljus på bordet. Jag har tre glaskupor som värmeljushållare, eller vad man ska kalla dem. & helt plötsligt tar en hållare eld & det blir värsta stora lågor. Jag börjar blåsa som en galning, men då flyger ljuset upp ur hållaren, & ner på underlägget (som jag som tur var hade under) - annars hade ju bordet blivit förstört. När jag sedan lyfter upp ljushållaren för att titta vad som kan ha hänt, så spricker den. Usch, vad obehagligt. Tänk om vi hade lämnat ljusen bara ett par sekunder. För man tror ju inte att det är någon fara med värmeljus.. men tydligen med glaskupor!! Hua.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag hann bli grymt rädd medans jag läste om ljusen, för jag satt precis med världens glaskupa full med värmeljus..gick fort att blåsa ut dem kan jag lova! Hoppas allt är bra och att din adventshelg varit fin. Kram, Petra

2007-12-02 @ 15:10:43
URL: http://petrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0