Mysigt!

Nu kommer min loverboy hem vilken minut som helst. Han har bestämt sej för att laga middag idag, det blir bra det, tycker jag! Tvätten är avklarad för dagen. Men det blir mer imorrn, hua. Jag fattar inte hur mycket man ska behöva tvätta? Pratade med mammen om att det är så jobbigt att tvätta, & att man aldrig tänkte på hur mycket mamma måste ha tvättat när både jag & syrran bodde hemma. & vet ni? Hon berättade att nu, när jag flyttat, tvättar hon två maskiner per vecka. Haha. Jämfört med två maskiner per dag när jag fortfarande bodde hemma! Fatta! Att hon accepterade det! Jag hade nog gått i taket!

Har även bestämt mej för att jobba imorrn. Det kommer kännas skönt att få jobba igen. Speciellt eftersom det blir en mjukstart. Jobbar bara mellan 7.30 & 12.30 & sedan blir det helg. Det ska jag nog klara :)


Kolla på den här länken.
Visst är det mysigt, & lite småläskigt sådär? :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Svar: haha, det va en del tvätt för en person ;D

2007-11-01 @ 16:15:05
URL: http://poseforme.blogg.se
Postat av: Emelie-Marguerite

jag är ocksåheelt besatt av det ;) :D
Kika in på bloggen lite då och då, uppdaterar rätt ofta, och ska lägga in mina favoriter så ofta jag kan :P

2007-11-01 @ 16:26:00
URL: http://www.realemelie.blogg.se
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, nu höll jag på svimma!!!
Å jag som ska jobba natt imorgon... :-S

Måste visa Jimmy nu...han kommer bajja i brallan!! :-P

Puss sis!!

2007-11-01 @ 19:19:04
Postat av: Emma

Haha, det var det värsta! Jag trodde faktiskt att det skulle bli högre också, men jag är nog inte så smart som jag skulle vilja :P Blir det bara en massa jobb i helgen?

2007-11-02 @ 12:55:13
URL: http://emmauddeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0