Karlar!


Syrran har ju lagt ut roliga historier på sin blogg, & jag tänkte att jag måste ju bräcka henne, så här har ni mina. De är om karlar, läs & gotta dej i dessa! :)


Vad är det för skillnad på en man & E.T.?
- E.T. ringde hem.

Varför går en psykisk analys mycket snabbare för män än för kvinnor?
- När det är dags att gå tillbaka till barndomen är männen redan där.

Vad heter världens tunnaste bok?
- "Vad män vet om kvinnan"

-Vet du att även karlar har en säker period?
- Va? När då?
- Mellan jul & nyår förståss! Staken står i fönstret, kulorna hänger i granen & pungen är tom!

Tre stadier i en mans liv:
1) Han tror på tomten
2) Han tror inte på tomten
3) Han är tomten

Varför är det svårt för kvinnor att hitta män som är känsliga, omtänksamma & snygga?
- De männen har redan pojkvänner.


Hihi. Klockrent, enligt mej! ;)

Kommentarer
Postat av: Sis!!

HAHAHA, den första var ju lätt bäst!!! :-D

2007-11-05 @ 21:54:00
Postat av: Emma

Helt klockrena! :)

2007-11-09 @ 09:47:36
Postat av: Tilde

hahahaha vad roliga!!

2007-11-09 @ 18:33:27
URL: http://elintildeamanda.blogg.se
Postat av: Dessi

Gå in på designadinblogg.blogg.se, han har jättebra beskrivning hur man gör, jag gick efter den och det funkade. :)

2007-11-10 @ 10:31:47
URL: http://dfredriksen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0