Julförberedelser.

Jag som tyckte mej vara färdig med alla juleklappar. Men det var jag visst inte. Har litegrann kvar att ordna. Men det är ju bara roligt! :) Idag har jag slagit in ett par julisar till. Jag börjar bara fundera på vad my love har för fuffens för sej. Jag har inte sett skymten av en endaste liten klapp till mej än så länge. Det känns... inte alltför bra, måste jag ju medge. Men jag får väl försöka hålla mej ifrån att få klämma & trycka på mina klappar än ett tag. Men det känns så fuskigt när han går runt & känner & trycker på sina lite nu & då!
Vi har fortfarande inte tagit oss i kragen & köpt en julgran. Det måste göras!
Plus julkulor & lampor... & glittret får man ju inte glömma!

Jag blev bjuden på lunch ute idag. Det var trevligt, det är faktiskt inte alls så speciellt ofta man äter lunch ute. Iallafall inte på veckodagar.
För fredag är väl en veckodag? Vad konstigt, för vid lunchtid är fredag fortfarande som en veckodag.. sen på eftermiddagen är det ju helg!?

Det hjälps inte.. även om jag vet att helgen kommer flyga iväg, så känns det drygt att måsta jobba ihelgen. Men när man väl är där så går det ju bra. Jag får tänka på att vi ska till umeå på tisdag, så kanske det underlättar.. lite iallafall.

här är vår julklappshörna, där jag har stått för alla klappar (än så länge.. ;))

Take care!

Kommentarer
Postat av: Sis!!

ÄR ALLA TILL MIG???!?!?!??!?!?!?! :-D

2007-11-30 @ 15:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0