Hua.

Usch. Känner mej som en usel mamma (marsvinsmamma;)), då jag glömde bort att åka till veterinären & hämta ut medicinen till lillgubben igår. Körde dit idag, men då var de inte där, så nu måste stackarn ha det besvärligt ett par dagar till. Men jag känner mej lite bättre till mods nu när jag städat åt honom iallafall :)



Nu var det rent & fint igen, med fräsch mat & morötter, sallad & paprika...
 Han är galen i paprika! Hihi! Här myser han i sitt lilla "hus". Tänk att en liten kartong kan göra någon så lycklig :)


Åh, nu väntar tvätten.
Det är bara att ta tag i den, den kommer inte ordnas av sig själv, tråkigt nog.
Det känns så mysigt att jag & my love ska ha en hel helg tillsammans nu. Det kanske låter dumt, då vi bor ihop. Men det är faktiskt så att vi inte tillbringat en enda helg tillsammans sen jag flyttade hit. Jag har jobbat en helg här & en helg där, han har jagat flera helger i rad. Sedan har jag också åkt hem en del helger. Men nu jäklar ska vi mysa! Vi hade planerat att fara på hotellet, gå på SPA & bara relaxa. Men eftersom jag inte känner mej riktigt kry än, så får vi nog vänta med det. Vi får ta bubbelbadet när jag är helt frisk, så man kan njuta fullt ut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0