ah.

Ansiktsmask, hårinpackning, ögonbrynsplockning, manikyr, fotvård... ja, det är en sån dag idag. Tycker jag är värd det efter att ha dammsugat hela lägenheten & rensat ur skrubben igår. Inte nog med det, jag jobbade ju även igårkväll. Det kanske iallafall är konstigt att duscha & fräscha upp sej ordentligt idag, då jag ändå jobbar ikväll. Men det känns som att man måste passa på när man har tid. & hade ändå ingenting speciellt att göra idag. Man blir så grymt mycket piggare också! & det är ju perfekt när man ska iväg & jobba sen!

Igår beställde jag de sista julklapparna.
Vill att de ska komma nu, så jag får slå in dem!
Pratade med syrran tidigare & insåg att det inte alls är lång tid kvar nu tills vi åker till Egypten. Det är så sjukt, då jag tycker att det var nyss vi bokade resan & tänkte att "det är ju så länge kvar"!
Vid det här laget vet ni att jag tycker att tiden går fort, har nämnt det ett antal gånger nu.. Men det känns som att dagarna bara går fortare & fortare.
Missade tårtan igår, när de firade mammen. Ikväll missar jag Idol & räkmackor hos syrran! Det är inte rättvist!
Jag har idétorka när det gäller mat. Vad ska vi äta idag? Inte den blekaste. & jag måste ju komma på nåt, eftersom jag börjar halv fem & karln kommer hem fyra. Maten måste alltså stå på bordet när han kommer hem, så vi hinner äta tillsammans innan jag måste iväg.

Igår hälsade vi på lillmommen på lassa en snabbsväng. Hon är så söt, & extra söt var hon när hon låg instoppad i sängen! Puss på momme!

Hade lust att ta hem en kissemiss igår. Stackarn såg så ensam & vilsen ut. Det är andra gången på en vecka jag träffar den lilla sötnosen nu. Var hör du hemma lilla vän? Den verkar inte hitta hem, & har inget halsband så man kan veta var den kommer ifrån. Träffar jag på den igen tar jag hem den & ringer polisen.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0