qué?

I lördags kom mina små darlings hit. Vi drack Amarula som nå andra tokskallar, & självklart blev det ju ett jäkla pratkalas. Man får nästan huvudvärk bara man tänker på hur mycket vi hann prata om. Men kul vare!
Kvällen fortsatte mot dansgalan. & faktiskt vare riktigt roligt, som vanligt hann det hända otroligt mycket på bara en & samma kväll. Blev knuffad av en gammal kärring, så jag rentutav ramlade ner i backen. Min korta stubin tog slut handlöst, eftersom hon inte hade den minsta anledning - jag hade aldrig sett människan förut. Det hann bli en hel del små fighter under kvällen, men annars var det bara bra. Jag fattar inte att man inte blev mer onykter än man faktiskt var, med tanke på vilka starka grejer vi drack.. whiskey & allt! Hoho!
Anyway, jag hade verkligen saknat att vara ute & partaja med mina tjejer så det var härligt att avsluta sommaren med dem! För nu måste kanske till&med jag inse att sommaren börjar vara över, även om man helst inte vill.

Igårkväll blev det en liten myskväll med brudarna. Hyrfilm & läsk & chips. Filmen var inte vidare bra, men det var kul ändå såklart! :)
Idag har jag jobbat, & fick även frågan om jag ville jobba hela nästa helg. Man vill ju jobba så mycket som möjligt, & därför är det så himla typiskt att man blir frågad just den helgen man redan har planer. Jag var ju tvungen att tacka nej eftersom man redan hunnit ställa in sej på hotell & hela köret. Men ett par pass kunde jag ta iallafall, så det känns ju bra :)

Nu är jag ledig tills på fredag, så det var helt perfekt när en vän ringde & frågade om jag ville skjutsa henne imorgon, då hon ska åka bort. Superbra, eftersom jag inte hade några som helst planer för morgondagen. & som de flesta vet så är jag ett rastlöst vrak om jag inte har något att göra en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0