Mio, min Mio..

För ett par månader sedan skaffade min syster en kinesisk nakenhund, Mio. Han måste vara den busigaste & galnaste hund jag någonsin träffat. Det är inte många minuter per dag han ligger/ sitter stilla. Men just för tillfället så har han faktiskt mirakulöst lagt sej här i mitt knä & sover som en stock! Otroligt!
Men han kan ju bara inte fortsätta vara såhär busig hela livet, så jag har övervägt att eventuellt ta med mej honom den dag jag flyttar hemifrån. Jag tänkte att när jag nu flyttar härifrån så skulle det vara skönt att ha sällskap, att slippa vara ensam så mycket.
Här har ni några söta bilder på vildingen ;)

      

Av någon anledning så tycker han väldigt mycket om att vara inne på just mitt rum. Anledningen kanske kan vara att det finns så oerhört mycket spännande saker att bita på därinne.. ni kanske lyckas se vad han stoppat i munnen på dedär bilderna? Ha ha ;)


Kommentarer
Postat av: Sis!!!

HAHAHAHAHA, goding!!!

2007-08-15 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0