dammiga råttor!


ah, gud så skönt det känns nu. hela rummet är nyskurat & städat. inte en enda liten dammtuss kan ha överlevt detta (för det var ett par stycken stora ener kan jag intyga), har även fått tillbaka min kära soffa, med helt nytvättade överdrag. underbart! sen så är även sängen renbäddad, så jag kommer säkert somna gott nu :)
imorrn ska hela familjen äta lunch ute, det blir nog hur mysigt som helst! & sedan blir de grannfest igen, haha, dehär grannfesterna är nog snart välkända! alla i hela åsele kommer snart tänka "åh, nej. inte nu igen"! ;) hihi, det brukar vara rätt livat. men skoj är det vill jag lova! det blir iallafall surströmming. men nej tack, jag klarar mej utan ett par sura strömmingar. lukten är mer än nog för mej! vi som inte äter surströmming skulle få lasagne, & i mina öron låter det mycket bra! sedan blir det säkerligen ett par cidrar också.
vad som sker senare ihelgen är ännu oklart.. jag har lite beslutsångest över vad man skulle ha hittat på. det är ju vmina & jag vet att några av mina nära&kära som man under sommaren inte träffat så ofta, ska dit så det skulle säkert vara kul. men jag vet inte, det ska ju inte vara så bra väder har jag hört.. & då fryser man väl bara häcken av sej. i annat fall kommer man säkerligen dra på sej en förkylning iallafall.
& nästa helg är det tydligen BBQ, & jag kan ärligt säga att hotellet lockar mer än gansgala utomhus.
jaja, framtiden får utvisa!
har även planerat att jag & my love ska ha en riktig myskväll här framöver nån kväll, med ostbricka & allt som hör där till; vindruvor, massa olika ostar & självklart en flaska vin ;)
men, nu ska jag jumpa in i duschen & sen hoppa isäng i mitt fräscha rum!
GONATT ALLIHOPEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0