bad&bubbel.

Grannfesten igår var superbra! Spaghettilasagne! Men faktiskt så provade både jag & syster en liten, liten bit surströmming var. & jag måste säga att lukten faktiskt var värre än smaken. Men mer än en liten bit gick iallafall inte ner, så det fick vara. Jag är härmed ingen surströmmingsätare, nu har jag testat på riktigt.
Efter middagen tog jag & sis varsin cykel & cyklade iväg till farmors lägenhet. Hon är inte hemma för tillfället, så vi rullade dit & badade i hennes badkar. Kokhett vatten, rosa badskum, en knallgrön badbomb, bath pearls, ansiktsmask & ögonmask, body scrub & sen så var man ren & fräsch. Bodyscruben har jag förövrigt fått av min svärmor, & den doftar ljuvligt passionsfrukt! Finns på The Body Shop. Testa!

Det verkar som att det blir dansgala ikväll. Hoppas, hoppas bara man inte drar på sej en förkylning nu!
Dit med mina darlings - det blir nog super. Men säkert en aning ansträngande också, med tanke på att man bara tvärpratat med dem ett par gånger under sommaren. Vi har såå mycket att ta igen & prata om!
Det blir säkerligen ett jäkla kackel hela kvällen! Mys alltså :)

Nu är rummen bokade för nästa helg. Sundsvall, två nätter på hotell, massa god mat, ostbricka & vin, bad, stan & IKEA! Jag längtar, helt perfekt med affärer nu när man fått löningen! Lite drygt bara att jag jobbar på fredag, så vi måste åka efter att jag slutat 16.00. Men det ska nog gå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0