torsdag kanske?


nu våldgästar jag stackars marie igen! nästan så att jag utnyttjar henne för hennes dator just nu! hoho! nejdå, hon är goooo! :)
det var så roligt när vi satt & åt! jag pratade om att jag blir så tokig i alla sötsaker, godis, dricka, fet mat & allt annat som går att äta just den här tiden på månaden! (speciellt onyttiga grejer, alltså!) då skrek marie rätt ut; "JA! JUSTJA!!! jag har ju godis!!" jag satt bara; "??????" medan hon försvann in i sin walk-in closet! sen kommer hon ut igen med en godispåse i handen & berättar att hon gömt den för sej själv??????!!!! hahahaha, jag undrar verkligen hur bra det kan funka när man vet var man gömmer sånt?

hursomhelst så var jag även till min arbetskompis elin idag, hon hade loppis hemma. mycke fina grejer, men det är synd att jag har det mesta redan. det får inte bli för mycke grejer ju! men hittade en vit tavellist som jag inte vet riktigt var jag ska ha än. & sedan hade hon även fyra vita skålar som jag köpte. till plockmat & sånt! :) linda följde med, & hon köpte de andra tre tavellisterna!
hihi, det kändes bra att hjälpa till lite iallafall :)


sen har vi även hunnit en sväng till knaften, på kaffe. det är så härligt att åka bil en stund sådär, oplanerat!
puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0