tjohej!


uppe med tuppen den här morgonen! skulle till tandis klockan 7.00!!! konstig tid, men iallafall. vågade mej på att skippa bedövningen för första gången i mitt liv. insåg att jag tagit den i onödan - det var ju inte alls farligt! bedövninssprutan är fan värre + den jobbiga känslan innan bedövningen släpper (känslan när man biter sej i tungan utan att riktigt känna det). det tog knappt en halvtimma att laga ett hål & fixa en trasig tand! den där tandläkaren var crazy!  jag undrar vad folk skulle säga om de såg honom jobba? jag hade en "tuss" i kinden i säkert tjugo minuter efter att den gjort sin nytta (förstod att han hade glömt bort den, speciellt när han råkade komma åt den med ett instrument så den flög ut & hamnade på min haka). när han spolade rent sprutade det vatten i hela ansiktet. verkligen hela ansiktet! DET har jag absolut inte upplevt förut! haha
nu hoppas min plånbok att tandtrollen håller sej undan ett bra tag -
ungefär resten av mitt liv!!


sen har jag legat på stranden & läst en kär bok. vad har det blivit av mej????! jag läser bok efter bok, tidigare har jag bara läst böcker om nån har tvingat mej.
jaja, men kul är det!

bjuden på palt till middag. jag tackar & tar emot! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men varför försäkrar du inte tänderna och betalar typ 600 kr/år oavsett vad som händer?

2010-06-30 @ 21:15:04
URL: http://emmauddeby.blogg.se/
Postat av: Liza

jag gjorde det idag, efter dagens besök! :)

2010-06-30 @ 21:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0