the wedding.


min syster heter numera Sanna Liss. konstigt, men bra! hihi :)

hela bröllopet var skitfint. jag skippade den vattenfasta mascaran, vilket jag ångrade i samma sekund som "Halo" började spelas på piano. men jag klarade mej bra, inte så himla många tårar! :)

kvällen var superb!!!! vi åt alldeles för mycket god mat, dansade tills fötterna blödde, & skrattade tills det gjorde ont i ansiktet. nog firade vi alltid! :)
syrran har snott min kamera, så bilderna får vänta till imorrn.
hela eftermiddan idag spenderade vi uppe på åslia med städning. pappa tog upp en stor sopsäck som inte luktade hallonbåtar precis, & så lyfter han upp den mot syrran & frågar: "sanna, int ha du fise i 'n här säcken"? hahahhaha, VA?!
karln var helt allvarlig också! sen har vi varit på middag i borgsjöbyn. gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0