kära människor!


sitter just nu hos marie & tjuvlånar hennes dator. kaffet är på gång, plus en liten kaka! mumma! till helgen har jag dator & internet. då blir det bättre uppdatering!! promise! :)
igår träffade jag mina gamla arbetskompisar, fasen vad mysigt vi hade! skit bara att solen inte ville visa sej! men vi grillade & satt ute iallafall. självklart spelade grabbarna gitarr & vi sjöng med då vi kunde! jag önskar verkligen att jag kunde spela också!! har även spelat kubb för första gången i år! det gick fett bra! ;)
min kamera strejkade hela kvällen, jag var lite arg över det! inte en enda bild, när vi nu äntligen hade tagit oss till emil! men idag provade jag andra batterier & då funkade den igen. pinsamt att det bara var det lilla felet! hihihihi.

snart kommer fler bilder från kos!! pusshej!

Kommentarer
Postat av: malin

Haha, eller hur ;)

2010-06-07 @ 13:48:16
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0