hahaahahah.


ikväll tog vi en timmas biltur på lite skogsbilvägar, mysigt! vi fick se en enda älg. ingen björn! tråkigt. jag tror att det var för att papi tog med kameran. det ska man inte göra! då får man absolut inte se nån björn. har man ingen kamera med är chansen lite större iallafall! :)

sen har jag glömt berätta katastrofen som hände i fredags. jag hade på mej lösnaglar, & stod & gjorde iordning silltårtorna till middagen. jag tittade då & då på fingrarna så ingen nagel skulle lossna. när allt var klart & jag tvättade händerna för sista gången, tänkte jag "jäklar, va bra dom här naglarna satt"!
& DÅ! då ser jag att det fattas en nagel!!!!!!!!! tårtorna stod, klara att serveras & inte ett spår av nageln.... varken nånstans på bänken eller golvet! ajajaj! vidrigt, & livsfarligt dessutom! jag berättade om olyckan för de flesta. & var nervös varje gång jag såg att nån hade en bit av tårtan på sin tallrik! haha, som tur var så var det ingen som höll på att svälja ihjäl sej!
jag undrar verkligen var den tog vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0