jösses.


vilken helkväll det blev igår ändå! :)
grillningen smakade sommar såklart! sedan badade vi (fast alla bangade, utom jag & två kusinbarn)! tråkigt folk man har att göra med! haha, iallafall så hade jag inte tänkt blöta ner håret.. & hur bra gick det? när man ska ha tävlingar i vattnet & allt! håret var blött & platt innan vi lämnade hotellet! haha!
vi satt inne i ångbastun i typ fem sekunder också, sen var det svårt att andas! hur kan man njuta av att basta?! jag fattar inte, det är ju jobbigt!
kvällen slutade på puben, där vi bara satt & surrade ett par timmar
sen var kvällen slut.
idag hade jag tur & blev bjuden på middag igen! inte dumt! sen blev det marängswiss innan jag gav upp för kvällen. nu --> soffan! härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0