wunderbaums.


jag hittade min gamla samling wunderbaums i en garderob för en stund sen. jag samlade när jag var yngre, & jäklar vad massa wunderbaums jag hade! helt sjukt! jag orkade inte räkna dom, men bestämde mej för att kasta bort dom. jag har alltid haft jättesvårt att kasta bort sånadär samlingar. jag blev alldeles svettig av att slänga dom nu, haha. gatt slänga en & en, för annars hade jag inte klarat av det. varför är man så, att man tycker att det är så jobbigt att kasta sånadär skitsaker? vad skulle jag ha alla till? nu är de gone iallafall!
men jag kanske måste slänga ut dom, & inte i soppåsen här i köket. jag känner hur illa jag börjar må nu av alla olika lukter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0