partylite.


i eftermiddag var sista gången av utbildningen.
det var en riktigt bra utbildning det här!!

& så har jag äntligen lyckats bestämma mej för vilka golvmattor & tapeter jag vill ha. självklart kunde jag inte nöja mej med några av de jag fick välja mellan. men jag unnar mej att betala mellanskillnaden. då vet jag ju att jag kommer trivas, & så slipper man gå & reta upp sej för att man inte riktigt gillar mattorna. haha! det känns skönt att få släppa det där nu. jag hoppas verkligen det blir bra!
& ikväll har jag varit på ljusparty hos sofia! sånadär partyn gillar jag! riktigt kul, & sofia hade fixat med fika! hon är så duktig! men jobbigt att man har den här jäkla beslutsångesten!! hursomhelst så lyckades jag bestämma mej för två grejer, precis när hon som sålde grejerna hade packat ihop allt. haha!
det var riktigt kul att träffa my & sofia. jag vet inte när jag såg dom sist!! herregud.

när jag kom hem fanns det världens gofika här också, så det var bara att fortsätta trycka i sej! ;) men nu ska jag nog börja närma mej sängen!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0