måndag.


jag kom hem helskinnad igår!! haha, det var då bra mycket bättre sikt då än påväg upp! vi har haft en supermysig helg i fjällstugan! massa god mat & godsaker! underbart väder, rosa himmel på morgnarna & alldeles stjärnklart på nätterna! perfekt! självklart hann jag & mamma in till dikanäs & shoppa loss. det gör vi alltid - men det är ju en jätterolig affär. dom har allt!! jag fick ett par rediga skinnhandskar av mamma, köpte ett par snowjoggers som har broddar under sulan (haha, med tanke på alla halkolyckor året bjudit på. nu är det slut med sånt)! sedan köpte jag en superfin prydnadskudde & massa annat skoj!
när jag kom hem hade en blomkruka tippat, så det var bara att sätta igång & sätta om den. & när jag ändå hade dragit fram jorden & börjat söla var det bara att fortsätta. bytte krukor & satt om blommor & sådär. det är verkligen söligt! hoppas bara blommorna överlever det! haha ;)

idag har jag jobbat, varit på utbildning & sen blev jag bjuden på middag, & så har jag luktat massa på vickes valpar! småsötarna! fullspeckad dag! men en väldigt bra dag, för att vara måndag! :)

snart ska jag & eros ut på en prommis. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0