klantskalle.


tänkte meddela att jag halkat igen! snart behöver jag inte berätta längre att jag halkat, det börjar bli vardag! iallafall så var det påväg ut från jobbet, erik satt i bilen där utanför & väntade. han tittade just bort när jag föll, han såg bara i ögonvrån att jag försvann! & så låg jag där på backen.
det känns i ändan idag!! varför har jag inte skaffat broddar?

pratade med vicke igårkväll, nu börjar det vara ett par dagar sen jag var & hälsade på dom. men man hör valparna morra & skälla i bakgrunden hela tiden! känner att det blir en sväng dit ikväll igen ;)

idag har jag varit ledig efter arbetshelgen, men var på utbildning i eftermiddag. så nu är man rätt mör i kroppen.
det blev flygande jakob till middag idag. & när vi sätter oss vid bordet så inser jag plötsligt: "vart i helvete är riset då"?!!! hade inte haft en tanke på att jag skulle ha gjort ris också! haha, vad irriterande!! det fick bli potatismos istället. inte lika passande, men det gick ju fortast så.

imorrn ska jag få insulindelegering, finally!

& GRATTIS LOTTEN PÅ FÖDELSEDAGEN IDAG!!! pusspusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0