hjäääääälp.

jag blir galen!!! jag kan ju inte göra nånting själv!!! rastlösheten tar knäcken på mej!!! spenderade hela dagen med mina släktingar, & det var ju bra. för då sprang ett par timmar iväg iallafall. men nu ikväll går jag bara mellan teven & datorn hela tiden. allt är bara tråkigt. jag kan inte köra bil = jag kan inte hälsa på nån. jag kan inte smöra en macka själv. jag kan inte gå ut med eros, för han skulle bara dra omkull mej (man har ju ingen balans utan två armar). sen så gör varje steg ont, om jag inte går superduper sakta. jag kan inte duscha för att fördriva lite tid, för jag glömde grejerna som skyddar omläggningen hemma i åsele. förresten klarar jag knappt att duscha själv heller. då behöver jag stöttning.
sen orkar man knappt nåt. såfort jag suttit upp för länge får jag svettningar & måste lägga mej. & när jag ligger för länge börjar det krypa i benen. jag är en osalig ande. bajsbajsbajs. vad fan gör folk som bara går hemma? som varken jobbar eller pluggar? berätta, för snart river jag hela huset, med en hand! jag är en typisk sån som sätter igång & rör mej för mycket & för tidigt efter en operation, som ställer till så att ingenting hinner läka som det ska. & då slutar det ju med att man måste göra om hela operationen & läkningen. fan vad onödigt det skulle kännas....
men jag kan ju inte vara still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0