HERREGUD!!!


imorse när jag satt & sminkade mej i lugn & ro ringde mobilen. det var från ortopedkliniken.(!) som jag har väntat! jag har varit påväg att ringa dit flera gånger för att höra om de glömt mej? de hade ju sagt att jag skulle få bli opererad strax efter nyår. hursomhelst så berättade kvinnan i luren att hon skickat min kallelse för längesen, men att hon nu fått tillbaka den. det visade sej att de hade min gamla adress. & vet ni vad? jag har tid på tisdag!! om en vecka på pricken alltså! ojojoj, fick panikringa chiefen & berätta läget. gud vad tvärstressad jag blev, & NERVÖS! men samtidigt är det ju skönt att få göra bort det såfort som möjligt, såklart!
hoppas bara allt går bra. & skänk mej en tanke på tisdagmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0