40 minusgrader!!!!!


imorse hade vi 40 minusgrader!!!!!!!!!
nej, nu tror jag väl ändå att det får lov att vända. vi klarar -25 & till&med -30. men -40? det är faktiskt inte klokt! då kan jag säga att jag njuter lite av att vara sjukskriven. slippa traska iväg till jobbet på morgonen, för att sedan starta en kall bil om&om igen under dagen. idag håller vi oss inomhus, jag & kiwi. hon vänder också i dörren då hon känner hur kallt det är.

här är en annan stackare som inte uppskattar kylan.



såhär gör vi tre idag.


Kommentarer
Postat av: Sis

Himla turfolk ni är, själv får man vackert släpa sig ut till bussen varje morgon!!! PUSSSS

2010-02-23 @ 15:38:03
Postat av: Liza

ja, men det är ju då tur att du vacker iallafall! :) pusshej

2010-02-23 @ 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0