12 hours to go.


nu sitter jag i åsele, jag har vrålfikat eftersom jag sedan måste fasta. har duschat i sprit, så hela kroppen är alldeles fnöskig nu eftersom man inte får smörja in sej!! usch, jag har skämt bort min kropp med alldeles för mycket hudkräm jämt! fy vad otäckt det känns! plus att jag måste spritduscha imorrn också! åh, det kliar över hela kroppen! hua!
har plockat bort alla örhängen, även töjningen! fasen vad snabb jag kommer vara med att sätta tillbaka den när jag kommer hem imorrn igen. men piercingen får bannemej sitta tills strax innan vi åker imorrnbitti!
i papperen står det att jag kan förvänta mej att bli utskriven en-två timmar efter operationen. när jag sa det till mamma sa hon såhär;
"knappast, du kommer få en snedtändning & springa runt & skälla ut varenda läkare så de måste lägga dej i spännbälte. & sedan eventuellt in på psyket"
jag själv, tror snarare att de isåfall skulle skriva ut mej såfort de bara kan!!
det värsta är att det var precis vad jag gjorde när jag skulle bli opererad en gång när jag var liten, så risken finns ju....
borde kanske förvarna alla närvarande om detta?


limpan har skrämt upp mej ikväll. han säger att man har superduperont efteråt. (han har gjort en liknande op.) han sa att man nästan håller på att spy av smärta såfort man råkar röra axeln minsta lilla!!! men så kom en vis kvinna på att det beror på att han är karl. & så är ju såklart fallet! självklart, så sant så!

nu ska jag försöka sova. nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0