full fart.


jag har verkligen hållit igång idag, men det är skönt! jag var & solade, men måste nog gå en gång till snart. sen har jag upptäckt en sak.. jag smörjde in tatueringarna när jag skulle sola, så de inte bleknar så mycket, & nu är jag alldeles vit runtom alla tatueringar! haha, då funkar ju faktiskt solskydd! kanske för bra, jag vet inte... jag använder ju aldrig solskydd annars, men jag tänker på alla som använder skyhöga solskydd (som en viss systeryster), det är ju inte konstigt att de inte får någon färg? haha!
sedan har jag fixat morsdagspresent. det är bara lite tråkigt att både jag & mamma jobbar på söndag så jag får inte vara med & fira henne i år!
sen har jag köpt en ny mascara idag, maybelline stiletto. jag är inte imponerad kan jag säga. men jag ska inte döma ut den direkt, för jag tycker oftast att mascara blir bättre när jag använt den ett tag.. jag vet inte varför.
nu är lägenheten uppsagd iallafall, så om nån behöver en trea så är våran snart ledig. den är mycket fin, speciellt inne på toaletten! :)

Kommentarer
Postat av: Sis

MEN HALLÅ DÄR, jag blir väl visst brun!!!! Iallafall i Egypten där jag använde 40, HAAHHAHAHHAHAHHAHHAHA



PUSSSSSSSSSS

2009-05-27 @ 08:45:45
URL: http://sannaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0