vill ni veta nåt otäckt?


inatt drömde jag att jag hade fått en knöl på halsen. jag gick till läkaren som sa att det var cancer. bara sådär. USCH. & när jag vaknade imorse gatt jag ju såklart känna överallt om det fanns nån knöl (man vet ju aldrig, ibland drömmer man sanndrömmar)! & så hittar jag en knöl i min underkäke! fast jag tror att det är en spottkörtel som svällt upp! jag hoppas då det iallafall! hua!

idag har jag jobbat heeeela dagen, & nu är jag nyduschad! skönt. det blir nog en tidig kväll ikväll, för ovanlighetens skull! igår låg jag & såg film alldeles för länge för att börja halv åtta dagen efter. men den var ju så förbannade bra, man GATT se hela! Blood diamond tror jag den hette, om jag inte minns fel. jaja, blablabla!

prutthej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0