en bra dag!


jag kände det redan imorse när jag vaknade, att det skulle bli en bra dag!
solen sken så vi (jag, eros & kiwi) satt på balkongen & käkade frukost. efter det har jag promenerat, städat här hemma, varit & fikat hos min faster & farbror + att farmor var där, lämnat in bilen hos glasmästarn - utan att bli mycket klokare, beställt maskeradkläder för nästa helg (hoppas att de hinner komma), ätit middag ute osv osv.

ihelgen var vi på vår årliga tripp till gullviks camping. jag var lite nervös då jag gatt köra dit alldeles själv, men det gick galant. väldigt tråkigt väder så det blev inte sol&bad som i vanliga fall. det blev istället stan för hela slanten (bokstavligen)! hihi, det var ju jordens rea så man kan inte låta bli att sätta sprätt på vartenda dugg!
självklart blev det en hel massa karaoke också, som alltid!
sedan var jag modig nog att köpa kläder till erik i födelsedagspresent. & med modig menar jag att jag aldrig vågat mej på det tidigare då han är så otroligt kräsen med kläder!! det är så himla viktigt, men man vet ju hur det är själv... iallafall så slutade det lyckligt, han kunde ha allt & blev jättenöjd. kul!

imorgon kanske vi ska iväg & plocka blåbär. perfekt innan min födelsedag, så man kan baka nåt gott!! hihihihi


pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0